Dita Škopánová

Bakalářská práce

Komerční obsahy v pořadech České televize

Commercial Contents in the Czech television
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve vysílání České televize z hlediska respektu k existující legislativě a stavovským předpisům tak či onak regulujícím zveřejňování marketingových obsahů v médiích veřejné služby. V úvodní části je shrnuta jednak silná motivace ekonomických subjektů k uplatňování různých marketingových komunikací ve sdělovacích prostředcích a zejména …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication in the broadcast of Czech Television in terms of respect to the existing legislation and the regulations of the state, regulating the disclosure of marketing content in the public service media. The introductory part summarizes the strong motivation of economic subjects to apply various marketing communications in the media and especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní