Social media marketing for a small company – Komila Dzhaborova
Komila Dzhaborova
Bakalářská práce
Social media marketing for a small company
Abstract:
The main objective of the research is to analyze the changes in how small businesses in Russia do social media marketing after the banning of Instagram. Another partial objectives of the author are: analyzing the current state of play in social media marketing in Russia after introducing the Instagram ban, making a survey of social media marketing among small businesses in Russia, to compare the performance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
- Oponent: Věra Motyčková, MA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva