Bc. Natallia Liaonava
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybrány podnik v oblasti služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a popsána struktura marketingového plánu. Následně poznatky z teoretické části jsou aplikovaný při tvorbě marketingového plánu. Nejprve je provedena situační analýza, na základě které je pak sestavena SWOT matice, stanovené cíle a marketingová strategie …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for chosen company that provide services. The theoretical part defines the basic concepts and describes the structure of the marketing plan. Subsequently, those theoretical knowledges are applied during the creation of the marketing plan. Firstly, situational analysis is performed, then based on this SWOT matrix, goals and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f2vyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová