Průzkum videoherního trhu a chování spotřebitelů – Jindřich Chmátal
Jindřich Chmátal
Bakalářská práce
Průzkum videoherního trhu a chování spotřebitelů
Video Game Market Research and Consumer Behavior
Anotace:
Práce se bude zabývat současnou situací ve videoherním světě a jednáním uživatelů těchto volnočasových aktivit. Autor zpracuje pomocí zahraničních žurnálů, studií a odborné literatury jednak strukturu současného trhu a jeho historie a zároveň chování konzumentů v rámci tohoto průmyslu. Dále bude proveden vlastní výzkum pro ověření a znázornění některých moderních trendů na trhu, a to jak z pohledu …víceAbstract:
The work will deal with the current situation in the video game world and the behavior of users of these leisure activities. The author uses foreign journals, studies and literature to elaborate the structure of the current market and its history, as well as consumer behavior within this industry. Furthermore, there will be conducted our own research to verify and illustrate some modern trends on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Vojtěch Prchal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Platformy pro sdílení nápadů a kompetencí, např. Sekce experimentálního knihovnictví
Lucie Lindrová -
Projekt návrhu a implementace specializovaného komunitního SW, specifika jeho tvorby a uvedení na trh
Vladimír Štemberk -
Mikrobiom – důležitý hráč v toxicitě sinic a s nimi spojených nežádoucích efektů
Michaela Štěpánská