Proměny vztahu ke škole po coming outu žáků z LGBT+ komunity – Marie PASTORKOVÁ
Marie PASTORKOVÁ
Bakalářská práce
Proměny vztahu ke škole po coming outu žáků z LGBT+ komunity
The Effects of LGBT+ Students´ Coming Out on School - Student Relationship
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Proměny vztahu ke škole po coming outu žáků z LGBT+ komunity se zabývá problematikou coming outu ve školním prostředí v souvislosti vztahu především žák - učitel. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je v závislosti na stanovených cílech praktické části blíže charakterizovat především samotnou LGBT+ komunitu, homofobii jako takovou …víceAbstract:
The Effects of LGBT+ Students´ Coming Out on School - Student Relationship is a topic of a bachelor thesis which deals with the issue of coming out in the school environment, primarily in the context of student - teacher relationship.The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The aim of the theoretical part, depending on the set goals of the practical part, is to characterize …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTORKOVÁ, Marie. Proměny vztahu ke škole po coming outu žáků z LGBT+ komunity. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
Barbora Pospíšilová -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ