Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery – Monika Mokrá
Monika Mokrá
Diplomová práce
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v jihlavském pivovaru“ je zpracovat marketingový plán pro Pivovar Jihlava, a.s., respektive pro jeho produkt pivo „Linie“. Výsledkem se stane strategický marketingový plán s konkretizací aktivit na jeden rok dopředu, který bude pro pivovar prakticky využitelný, jelikož firma prozatím pro tento výrobek marketingový plán nesestavila. První …víceAbstract:
The aim of the thesis „Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery“ is to create a marketing plan for Pivovar Jihlava, a.s., respectively, for the product beer „Linie“. The outcome will be a strategic marketing plan with specifications of the activities for one year in advance, which will be practically useful for the brewery, because the company has not created a marketing plan for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dsxmif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOKRÁ, Monika. \textit{Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsxmif/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Mariam Bayramyan -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková