Aneta Üvegešová

Master's thesis

Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti

Perception and Evaluation of the Brand of the Selected Company from the Perspective of the Public
Abstract:
Tato práce se zabývá vnímáním a hodnocením obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Práce nejprve obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti brandingu, hodnoty obchodní značky, vnímání a řízení obchodní značky. Dále je v práci představena vybraná společnost a uvedeny výsledky zrealizovaného dotazníkového šetření včetně statistického zpracování a vyhodnocení. Na základě těchto výsledků …more
Abstract:
This thesis deals with a perception and an evaluation of the brand of the selected company from the perspective of the public. At first, the thesis includes research of the literature in the field of branding, brand value, brand perception and brand management. Subsequently, the selected company is introduced and the results of the questionnaire survey, including statistical processing and evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Üvegešová, Aneta. Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní