Provozování rozhlasového a televizního vysílání – Ing. Nikolay Stepanov
Ing. Nikolay Stepanov
Bachelor's thesis
Provozování rozhlasového a televizního vysílání
Operation of radio and television broadcasting
Anotácia:
Bakalářská práce „Provozování rozhlasového a televizního vysílání“ je rozdělena do tří částí. V první se zabývám skutečnostmi, které vůbec umožnily vysílání se stát natolik populárním mediem. Dále je zde uvedena problematika regulátorů vysílání a postup při udílení určitého druhu oprávnění k vysílání. V druhé, neboli praktické části, je zpracována analýza určitých případů týkajících se nejčastějších …viacAbstract:
The bachelor´s thesis „Operation of radio and television broadcasting“ is divided in three parts. In first part I´m dealing with facts that enabled broadcasting to become such a popular medium. Next listed issue is dealing with regulation of broadcasting and procedure of council when granting the license for broadcasting. Second part, so called „practical“, is processed analysis of some certain cases …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jlmk4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Ondřejová, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Rozdíly ve vysílání veřejnoprávní a komerční rozhlasové stanice
Kristýna Dolejšová -
Analýza rozhlasového zpravodajství ve veřejnoprávní a komerční stanici.
Marcela Robková -
Porovnání hudební složky ve veřejnoprávní a komerční rozhlasové stanici
Hana Csapková -
Mediální projekt: využití komunitních zájmů v komerčním rádiu
Kristýna Kolibová