Eliška Patzelová

Bakalářská práce

Internet jako prostředek propagace divadla

Internet as a instrument of promoting theater

Anotace:
Práce ?Internet jako prostředek propagace divadla? se zabývá tématy Internetového marketingu. Pokouší se na dvou rozdílných modelech divadla názorně zachytit, jaké nástroje Internetové reklamy jsou pro daný model optimální a finančně nejméně zatěžující. Motivem ke vzniku této práce byl vzrůstající tlak ze strany elektronických médií. Aby nezisková sféra nezaostávala daleko za světem komerce, kde …více
Abstract:
The Thesis ?Internet as a instrument of promoting theater? deals with issues of Internet marketing. Looking at two different models of Theater it describes ideals tools of Internet marketing for each model in the least financially challenging way. The impulse for creating this work was given by the increasing pressure of electronic media. We felt the need to clearly differentiate Internet marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Michal Deus Test
  • Oponent: Jiří Sulženko

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.