Komunikační audit ve vybrané firmě – Bc. Monika Prosrová
Bc. Monika Prosrová
Bakalářská práce
Komunikační audit ve vybrané firmě
Communication audit
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování hodnocení interní a externí problémové komunikace ve vybrané organizaci za určité období, tj. vytvoření komunikačního auditu. Práce je rozdělena na část teoretickou a část aplikační. V teoretické části je použita odborná literatura zaměřená na interní a externí komunikaci podniku a komunikační audit. V této části jsou také uvedeny hypotézy, které se na konci …víceAbstract:
The goal of this bachelor’s thesis is to develop an evaluation of internal and external problem communication in a selected organization during a given time period, i.e. develop a communication audit. The thesis is divided into theoretical and applied portions. The theoretical part examines literature focused on internal and external communication and communication audits at companies. This section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bdif6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. František Stellner, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační audit ve vybrané firmě
Eliška Kovářová -
Komunikační audit ve vybrané firmě
Tereza Havelková -
Komunikační audit ve vybrané firmě
Tereza Šimáková -
Komunikační audit ve vybrané firmě
Tereza Šilhavá -
Komunikační audit a návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Adam Švihlík -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva