Existenciální izolace v kontextu attachmentu k různým figurám u dospělých – Bc. Anna Macholánová
Bc. Anna Macholánová
Master's thesis
Existenciální izolace v kontextu attachmentu k různým figurám u dospělých
Existential isolation in context of attachment to different figures in adults
Abstract:
Existenciální izolace neboli pocit, že nemůžeme nikdy plně sdílet naše prožívání s druhými lidmi, začala být předmětem výzkumu až v posledních několika letech. Cílem této práce bylo prozkoumat souvislost existenciální izolace s attachmentem k matce, otci a partnerovi. Výzkumný soubor obsahoval 377 osob ve věku 18-60 let. Využity byly dotazníky Existential Isolation Scale a Experiences in Close Relationships …moreAbstract:
Existential isolation, the feeling that we can never fully share our experiences with other people, has only been the subject of research in the last few years. The aim of this work was to investigate the connection between existential isolation and attachment to the mother, father and partner. The research group contained 377 people aged 18-60 years. The questionnaires Existential Isolation Scale …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/icunz/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2021
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
- Reader: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Rey-Osterriethovy komplexní figury u 14/15letých dětí se specifickými poruchami učení
Lenka Šamánková -
TEST REY - OSTERRIETHOVY KOMPLEXNÍ FIGURY U DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU S GRAFOMOTORICKÝMI OBTÍŽEMI A BEZ GRAFOMOTORICKÝCH OBTÍŽÍ
Kateřina Rejfová -
Plastové figury
Kamil MRÁZ -
Formování sebeidentity prostřednictvím herní figury
Daniela LIENDL -
Rétorické figury v sonátách Benedetta Marcella
Petra Kučerová -
Proměny figury v raném díle Jiřího Načeradského (1959 – 1967)
Silvie Jasičová -
Figury a tropy v díle Rhetorica ad Herennium ve srovnání s rétorickými texty Cicerona a Quintiliana
Julie Koldová