Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market – Jan Volhejn
Jan Volhejn
Master's thesis
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Marketingová vstupní strategie pro Kerberos na východoněmecký trh
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá strategický marketingový plán vstupu pro expanzi krematoria Kerberos na trh zvířecích kremací ve východním Německu. Kombinací primárního výzkumu ve formě dotazníku a sekundárních dat z průmyslových zpráv studie identifikuje cílovou skupinu a její preference, přičemž zdůrazňuje poptávku po personalizovaných a ekologických službách. Metodologie zahrnuje podrobnou segmentaci …moreAbstract:
This thesis explores a strategic marketing entry plan for Kerberos Krematorium's expansion into the pet cremation market in Eastern Germany. Combining primary research in the form of a questionnaire with secondary data from industry reports, the study identifies target audience and its preferences, emphasizing the demand for personalized and eco-friendly services. The methodology involves detailed …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94288
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2024
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Petr Král
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Primary and Secondary Education in USA and China: comparison of approach and purpose
Anna Ziklová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Foraging Activity and Species Composition of Ants during Day/Night in Primary and Secondary Forests in Papua New Guinea
Jan LENC -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Anna Babicheva -
Influence of Media and Coal Labour Unions Most Coal-dependent Countries of the EU and their Path Away from Coal Case Study of Poland and Germany
Kristína Kráľovská -
Investment decisions and its behavioral flaws in Germany – A behavioral finance approach
Bastian Schulz