Bc. Světlana Břízová

Master's thesis

Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům

Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system
Abstract:
Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou …more
Abstract:
This diploma thesis on the topic " Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system" initially characterizes the systems for customer relationship management in the theoretical part. The following chapter presents selected helpdesk tools and the case study deals with the evaluation of a specific instrument using a process mapping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Břízová, Světlana. Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management