Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům – Bc. Světlana Břízová
Bc. Světlana Břízová
Master's thesis
Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům
Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system
Abstract:
Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou …moreAbstract:
This diploma thesis on the topic " Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system" initially characterizes the systems for customer relationship management in the theoretical part. The following chapter presents selected helpdesk tools and the case study deals with the evaluation of a specific instrument using a process mapping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘÍZOVÁ, Světlana. \textit{Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/dtvvhv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Břízová, Světlana. Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komplexné riešenie HelpDesk pre podporu informačného systému QI
Barbora Štupáková -
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Petr Fiala -
Internetový systém Helpdesk
Michal Janáček -
Vývoj aplikace systému Helpdesk
František Spišák -
Analýza a návrh systému HelpDesk
Marcel KOREJS -
Realizace webové aplikace Helpdesk pomocí vhodného testovacího nástroje
Zbyněk Richter -
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Petr Kučera