Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům – Bc. Světlana Břízová
Bc. Světlana Břízová
Master's thesis
Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům
Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system
Anotácia:
Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou …viacAbstract:
This diploma thesis on the topic " Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system" initially characterizes the systems for customer relationship management in the theoretical part. The following chapter presents selected helpdesk tools and the case study deals with the evaluation of a specific instrument using a process mapping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘÍZOVÁ, Světlana. \textit{Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dtvvhv/.
Jak správně citovat práci
Břízová, Světlana. Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Komplexné riešenie HelpDesk pre podporu informačného systému QI
Barbora Štupáková -
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Petr Fiala -
Internetový systém Helpdesk
Michal Janáček -
Vývoj aplikace systému Helpdesk
František Spišák -
Informační systém pro Helpdesk
Ondřej Havelka -
Realizace webové aplikace Helpdesk pomocí vhodného testovacího nástroje
Zbyněk Richter -
Analýza a návrh systému HelpDesk
Marcel KOREJS