Bc. Karolína KOŠAŘOVÁ

Master's thesis

Moc a síla (anti)tabákové reklamy

The Power Of (Anti)Tabacco Advertising
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje …more
Abstract:
The thesis deals in the theoretical part with theoretical basis of the communication process and its application onto marketing communications. It doesn?t forget the important role of signs and symbols in marketing communication and describes the relevance of de-piction, slogan or color. It also briefly mentions consumer psychology as a target group, on which are the analyzed advertisements focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier: 18539

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOŠAŘOVÁ, Karolína. Moc a síla (anti)tabákové reklamy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications