Bc. Karolína KOŠAŘOVÁ
Master's thesis
Moc a síla (anti)tabákové reklamy
The Power Of (Anti)Tabacco Advertising
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje …moreAbstract:
The thesis deals in the theoretical part with theoretical basis of the communication process and its application onto marketing communications. It doesn?t forget the important role of signs and symbols in marketing communication and describes the relevance of de-piction, slogan or color. It also briefly mentions consumer psychology as a target group, on which are the analyzed advertisements focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
18539
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŠAŘOVÁ, Karolína. Moc a síla (anti)tabákové reklamy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková -
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková -
Reklama jako komunikační prostředek
Jiří Lukšík -
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Tereza Miksová -
Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Kristína Lušková -
Změny postojů české veřejnosti k reklamě
Lukáš Sajvera -
Analýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítích
Radek Stankuš -
Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku
Irina Zharkova