Veronika Wisterová
Bakalářská práce
Budování korporátní značky
The corporate brand building
Anotace:
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení …víceAbstract:
This study deals with the theme of the corporate brand building. The main aim is to analyze the process of the bulding and directing of the corporate brand. The theoretical part specifies the instruments that firms use for brand building and defines other aspects that are connected to this topic. The practical part applies these instruments on the brand building of the firm Yves Rocher, evaluates their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucie Urválková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování obchodní značky
Veronika MÜLLNEROVÁ -
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Zuzana Šťastná -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building multižánrového festivalu Neleň!
Darina Hnaníčková