Možnosti využití heuristických metod ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách – Ing. Zuzana Daníčková
Ing. Zuzana Daníčková
Bachelor's thesis
Možnosti využití heuristických metod ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách
Possibilities of using heuristic methods in science subjects at the high school
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na heuristické metody v rámci výuky přírodovědného předmětu na střední škole. Důraz je kladen především na aktivitu a samostatnost žáků v rámci vyučovacích hodin výše zmíněných předmětů. Práce má dvě části. Část teoretická se zabývá prostudováním dostupné odborné literatury a zdrojů, které se týkají heuristických metod používaných ve výuce. Praktická část práce představuje …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to explore heuristic methods in the teaching of science subject at the high school. The most important is independence and activity of pupils. The work has two parts. The theoretical part is focused on the study of available literature and resources that are related to heuristic methods. The practical part is based on the design of a lesson in a selected science subject at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANÍČKOVÁ, Zuzana. \textit{Možnosti využití heuristických metod ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/duflgr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole Praha - Kamýk
Renáta Škultétyová