Winnie-the-Pooh on its way to ELT (Supplementing the course-book with literary text) – Mgr. Svatava Stavělová
Mgr. Svatava Stavělová
Bachelor's thesis
Winnie-the-Pooh on its way to ELT (Supplementing the course-book with literary text)
Winnie-the-Pooh on its way to ELT (Supplementing the course-book with literary text)
Anotácia:
Bakalárská práce Winnie-the-Pooh on its way to ELT Supplementing the course-book with literary text pojednává o teorii ctení a využití pohádkových knih v hodinách jazyka. Teoretická cást je zamerena na techniky ctení a využití pohádkových knih pri výuce. Dále tato cást pojednává o tom, jak je ctení duležité pro rozvoj jazyka. V teoretické cásti je také predstavena kniha Medvídek Pú, autor knihy A. …viacAbstract:
The Final Thesis Winnie-the-Pooh on its way to ELT Supplementing the course-book with literary text deals with reading theory and using the storybooks in language lessons. Theoretical Part is focused on reading techniques and using the storybooks in lessons. Further this part deals with the importance of reading for development of language. In the theoretical part, the storybook Winnie-the-Pooh, author …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i71p1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2006
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Ideální učitel angličtiny očima žáků/The Ideal English Teacher from the Pupils' Perspective
Soňa ZIMOVÁ -
Czech teachers of English and the influence of systematic pronunciation teaching on their pupils
Nikola Zrzavá -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková