Klára Poulová
Bachelor's thesis
Euroskepticismus v českých médiích
Euroscepticism in the Czech media
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaobírá mediální analýzou euroskepticismu ve vybraných periodikách v České republice v období od začátku ledna do konce března 2012. Cílem práce je pomocí obsahové analýzy vytvořit obraz o tom, jak je prezentována Evropské unie skrze naše nejčtenější periodika. První teoretická část přibližuje existující typologie euroskepticismu, zabývá se teorií sociální a mediální konstrukce …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of media euroscepticism in selected journals in the Czech Republic during the period from the beginning of January to the end of March 2012. The aim of the work is to discover the exact image of the European Union created by our most widely read periodicals. The method used for this research is the content analysis. The theoretical part describes the existing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Jana Reschová
- Oponent: Daniel Kný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Role médií v procesu ovlivňování veřejného mínění v období československého reálného socialismu mezi lety 1970-1989
Adéla Ouhrabková -
Ovlivňování veřejného mínění použitím politické mluvy. Diskurz - analytický průzkum
Jaroslav MALEČEK -
Lokální média jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Tereza Juřinová -
Ovlivňování veřejného mínění v České republice jako součást ruské zahraniční politiky
Michaela Procházková -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Bulvár jako nástroj - ovlivňování veřejného mínění k dosažení politické moci
Eliška Gajdošová -
Televize - prostředek ovlivňování veřejného mínění
Anita Frýdová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková