Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra – Petronela Pribilová
Petronela Pribilová
Bakalářská práce
Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Anotace:
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci …víceAbstract:
The topic of the Bachelor's thesis is repositioning of the Slovak mineral water Fatra, which was inovated in terms of a strategy focused on a diametrically different target group in 2008. The document consists of two main parts, the theoretical one, which includes all the basic terms and their explanations, and then the practical one, which is a crux of the document. The thesis gradually analyze the …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce je repositioning slovenskej minerálnej vody Fatra, ktorá prešla v roku 2008 inováciou v rámci zmeny stratégie s focusom na diametrálne odlišnú cieľovú skupinu. Práca obsahuje dve hlavné časti, teoretickú, v ktorej sú základné pojmy a ich vysvetlenie a praktickú časť, tá je ťažiskom celej práce. Postupne rozoberá marketingový mix "novej" Fatry, kde hlavný záujem spadá na komunikáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Tomáš Kočner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a mediálna kampaň pre portál komparz.tv
Erik Hudák -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková -
Marketingová komunikácia a služby poskytované určitému trhovému segmentu
Zdenka Horváthová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia Hvezdárne a planetária Brno
Šimon Gál -
Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach
Lea Antalová -
Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
Kristián Tomčo -
Marketingová komunikácia a interakcia v prostredí sociálnych sietí
Lenka Obročníková