Petronela Pribilová

Bakalářská práce

Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra

Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Anotace:
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci …více
Abstract:
The topic of the Bachelor's thesis is repositioning of the Slovak mineral water Fatra, which was inovated in terms of a strategy focused on a diametrically different target group in 2008. The document consists of two main parts, the theoretical one, which includes all the basic terms and their explanations, and then the practical one, which is a crux of the document. The thesis gradually analyze the …více
Abstract:
Témou bakalárskej práce je repositioning slovenskej minerálnej vody Fatra, ktorá prešla v roku 2008 inováciou v rámci zmeny stratégie s focusom na diametrálne odlišnú cieľovú skupinu. Práca obsahuje dve hlavné časti, teoretickú, v ktorej sú základné pojmy a ich vysvetlenie a praktickú časť, tá je ťažiskom celej práce. Postupne rozoberá marketingový mix "novej" Fatry, kde hlavný záujem spadá na komunikáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Tomáš Kočner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25827