Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání – Bc. Petra Vychodilová, DiS.
Bc. Petra Vychodilová, DiS.
Bakalářská práce
Srovnávací reklama jako způsob nekalosoutěžního jednání
Comparing advertisement as a way of unifair competition
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je shrnout dostupné informace týkající se srovnávací reklamy a poskytnout ucelený výklad dané problematiky. Bakalářská práce se zabývá srovnávací reklamou podle práva nekalé soutěže.Abstract:
The goal of my bachelor work is to summarize available information concerning with comparing advertisement and to provide self-contained interpretation of given problem. My bachelor work concerns with comparing advertisement in accordance with law of unfair competition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tfga1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
- Vedoucí: JUDr. Karel Běleja
- Oponent: JUDr. Dagmar Vyskupová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama
Filip Svoboda -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Michal Kamenský -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk