Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství – Petr HANÁK
Petr HANÁK
Bachelor's thesis
Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství
Mind maps as an evalution tool in education
Abstract:
Tato práce zkoumá výuku na školách v České republice pomocí myšlenkových map. Cílem je získat perspektivu studentů Fakulty tělesné kultury na jednotlivé jevy českého školství. Myšlenkové mapy slouží k vizualizaci myšlenek a studenti se vyjadřují klíčovými slovy a propojeními. Výsledky odhalují vzorce a tendence ve smýšlení studentů. Práce využívá obsahovou analýzu.Abstract:
This study explores education in schools in the Czech Republic using mind maps. The aim is to gain insights into the perspectives of students from the Faculty of Physical Education on various aspects of the Czech education system. Mind maps are utilized as a means to visualize thoughts, with students expressing themselves through key words and connections. The results reveal patterns and tendencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Mališ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANÁK, Petr. Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education for Education / TVma-SVmi
Theses on a related topic
-
Evaluace environmentálně vzdělávacího programu "Zimní přírodou"
Martina Jiříčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights