Karolína MENČÍKOVÁ

Master's thesis

Využití eye-trackingu pro zmapování vztahu metakognitivní rozvinutosti žáka s jeho schopností řešit matematické problémy.

The use of eye-tracking to do map the relationship between the pupil's metacognitive development and his ability to solve mathematical problems.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využití eye-trackingu pro zmapování vztahu metakognitivní rozvinutosti žáka s jeho schopností řešit matematické problémy. Práce je koncipována na dvě hlavní části, a to teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje zvolené podstatné informace, jenž zasvěcují čtenáře do dané problematiky a přispívají k lepšímu pochopení následující praktické části. Důraz je kladen …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of eye-tracking for mapping the relationship between the students' metacognitive development and their ability to solve mathematical problems. The thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part consists of concrete information, of essential nature, which introduces the reader to the given issue, and thus …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MENČÍKOVÁ, Karolína. Využití eye-trackingu pro zmapování vztahu metakognitivní rozvinutosti žáka s jeho schopností řešit matematické problémy.. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy