Marketingová strategie Hotelu Therme Laa & Spa – Jarmila Limpauchová
Jarmila Limpauchová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Hotelu Therme Laa & Spa
Abstract:
Bakalářská práce, se věnuje přiblížení marketingové strategie vybraného hotelu. První část práce je zaměřena na teoretické základy převáženě z oblasti marketingu, marketingových strategií a nástrojů. Druhá praktická část je věnována popisu Therme Laa Hotelu & Spa, analýzu současného stavu využití marketingových nástrojů a zmapování jeho současné strategie, spolu s návrhem na její zlepšení.Abstract:
The bachalor thesis, which I am submiting is closer dealing with Marketing Strategy of the selected Hotel. The first part of my thesis is focused on the teoretical foundation spredominatly from the area of marketing and markeitng strategies and their tools. The second part the practical part is focused on the description of the Therme Laa Hotel, analysis of the current state of use of marketing tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/dv8tcu/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Marketing / Management
Theses on a related topic
-
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Marketingová strategie vybraného hotelového zařízení
Michaela Kouřimská -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Limpauchová, J.
24/4/2019