Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy – Bc. Veronika Foltýnová, DiS.
Bc. Veronika Foltýnová, DiS.
Diplomová práce
Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy
Teaching assistants and their professional activities comparing nursery and primary schools
Anotace:
Předložená práce zkoumá práci asistentů pedagoga v mateřských a základních školách s důrazem na odlišné pojetí jejich profesní činnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů a teoretická východiska v oblasti předškolního vzdělávání. Hlavním cílem je popsat různá pojetí profesních činností a pochopit rozmanitost subjektivního vnímání vybraných asistentů pedagoga. Práce také zjišťuje hlavní …víceAbstract:
The thesis examines the work of teaching assistants in kindergartens and primary schools with an emphasis on different concepts of their professional activities. The theoretical part focuses on the definition of concepts and theoretical background in the field of preschool education. The main aim is to describe different conceptions of professional activities and to understand the subjective perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTÝNOVÁ, Veronika. \textit{Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dv9wzx/.
Jak správně citovat práci
Foltýnová, Veronika. Asistenti pedagoga a jejich profesní činnosti v komparaci mateřské a základní školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní mlčenlivost advokátů ve vztahu k poskytování mezinárodní spolupráce při správě daní
Radovan Zídek -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná