Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií – Veronika TOMANOVÁ
Veronika TOMANOVÁ
Bachelor's thesis
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Comparison of online and offline consumer purchasing behaviour by age category
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií. Teoretická část práce se věnuje spotřebnímu chování, faktorům ovlivňující nákupní chování a procesem kupního rozhodování, zde je také zmíněn model See Think Do Care, který popisuje proces kupního rozhodování v online prostředí. Další kapitoly se věnují offline a online nakupování. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online and offline shopping for shoes by age categories. The theoretical part of the thesis is devoted to consumer behaviour, factors influencing purchase behaviour and the process of purchase decision making, the See Think Do Care model i salso mentioned here, which describes the process of purchase decision making in the online environment. Other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMANOVÁ, Veronika. \textit{Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dvdpy8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMANOVÁ, Veronika. Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights