Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií – Veronika TOMANOVÁ
Veronika TOMANOVÁ
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Comparison of online and offline consumer purchasing behaviour by age category
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií. Teoretická část práce se věnuje spotřebnímu chování, faktorům ovlivňující nákupní chování a procesem kupního rozhodování, zde je také zmíněn model See Think Do Care, který popisuje proces kupního rozhodování v online prostředí. Další kapitoly se věnují offline a online nakupování. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online and offline shopping for shoes by age categories. The theoretical part of the thesis is devoted to consumer behaviour, factors influencing purchase behaviour and the process of purchase decision making, the See Think Do Care model i salso mentioned here, which describes the process of purchase decision making in the online environment. Other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Veronika. Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva