Ing. Radim BUVALA, DiS.

Diplomová práce

Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.

Optimalization project and EDI information system setting with E-business for REHAU Ltd. consumers
Anotace:
Tématem diplomové práce je využití systému EDI {--} Electronic Data Interchange a internetového portálu společnosti REHAU, s.r.o. jejich zákazníky. Dle charakteru objednávek by měl byt na základě analýzy dat získaných z dotazníkového a databázového šetřeni, zjištěn potenciál zákazníků REHAU. Cílem práce je, aby zákazníci společnosti REHAU co možná nejvíce využívali internetového portálu a objednávkového …více
Abstract:
The subject of the master thesis is a use of EDI system {--} Electronic Data Intercharge {--} and the Internet portal of the company REHAU, Ltd. by their costumers. With the help of analysis based on data collected from questionaire and database research, should be find out, according to a purchase orders character, a potential of customers who are beneficial for the company. The aim of the master …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUVALA, Radim. Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing