Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek – Soňa Al-Kaysy
Soňa Al-Kaysy
Master's thesis
Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek
Comparison of the effectiveness of on-line marketing tools: a case study of the cradle maker
Abstract:
Tato práce se zabývá komparací efektivity vybraných on-line marketingových nástrojů na příkladu kolébek značky 2Parents. Porovnávána bude efektivita nástrojů linkbuildingu, Google Adwords a Facebooku. Hlavní kritéria efektivity jsou založena na návštěvnosti stránky, počtu kliknutí na objednávkový formulář a na počtu objednávek produktu. Dalším doplňkovým kritériem je doba strávená na stránce. Daná …moreAbstract:
This work deals with the comparison of the efficiency of selected online marketing tools on the example of 2Parents cradles. The effectiveness of linkbuilding, Google Adwords, and Facebook tools will be compared. The main efficacy criteria are based on page traffic, number of clicks on the order form and number of product orders. Another additional criterion is the time spent on the page. These criteria …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74097
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Petr Bartoš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský