Simona SCHENKOVÁ

Master's thesis

Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Formative Assessment in Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Formativním hodnocením na prvním stupni základní školy. Teoretická část je nejprve věnována školnímu hodnocení na 1. stupni ZŠ. Druhá část práce se zabývá formativním hodnocením na 1. stupni ZŠ. Je zde specifikováno pět klíčových strategií formativního hodnocení, zavádění tohoto typu hodnocení a jeho výhody a překážky. V neposlední řadě je prezentována perspektiva formativního …more
Abstract:
The thesis deals with Formative assessment in primary school. The theoretical part is firstly devoted to the school assessment at the first stage of primary school. The second part of the thesis deals with formative assessment at the first stage of primary school. It specifies five key strategies of formative assessment, the implementation of this type of assessment and its advantages and obstacles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SCHENKOVÁ, Simona. Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta