Simona SCHENKOVÁ
Master's thesis
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Formative Assessment in Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Formativním hodnocením na prvním stupni základní školy. Teoretická část je nejprve věnována školnímu hodnocení na 1. stupni ZŠ. Druhá část práce se zabývá formativním hodnocením na 1. stupni ZŠ. Je zde specifikováno pět klíčových strategií formativního hodnocení, zavádění tohoto typu hodnocení a jeho výhody a překážky. V neposlední řadě je prezentována perspektiva formativního …moreAbstract:
The thesis deals with Formative assessment in primary school. The theoretical part is firstly devoted to the school assessment at the first stage of primary school. The second part of the thesis deals with formative assessment at the first stage of primary school. It specifies five key strategies of formative assessment, the implementation of this type of assessment and its advantages and obstacles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHENKOVÁ, Simona. Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Online nástroje pro formativní hodnocení a jejich využití ve výuce
David ŠEVČÍK -
Nástroje pro zpětnou vazbu v rámci formativního hodnocení
Svatava Pávová -
Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole
Adam PIZÚR -
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
Simona HEJHALOVÁ -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová