Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ – Simona SCHENKOVÁ
Simona SCHENKOVÁ
Master's thesis
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Formative Assessment in Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá Formativním hodnocením na prvním stupni základní školy. Teoretická část je nejprve věnována školnímu hodnocení na 1. stupni ZŠ. Druhá část práce se zabývá formativním hodnocením na 1. stupni ZŠ. Je zde specifikováno pět klíčových strategií formativního hodnocení, zavádění tohoto typu hodnocení a jeho výhody a překážky. V neposlední řadě je prezentována perspektiva formativního …viacAbstract:
The thesis deals with Formative assessment in primary school. The theoretical part is firstly devoted to the school assessment at the first stage of primary school. The second part of the thesis deals with formative assessment at the first stage of primary school. It specifies five key strategies of formative assessment, the implementation of this type of assessment and its advantages and obstacles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHENKOVÁ, Simona. Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Online nástroje pro formativní hodnocení a jejich využití ve výuce
David ŠEVČÍK -
Nástroje pro zpětnou vazbu v rámci formativního hodnocení
Svatava Pávová -
Online nástroje pro formativní hodnocení na základní škole
Adam PIZÚR -
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
Simona HEJHALOVÁ -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová