Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky – Bc. Dana PELEJOVÁ
Bc. Dana PELEJOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky
Suggestion of marketing communications of subject adventure tourism
Anotace:
Téma mé práce vychází ze skutečnosti, že se již pět let aktivně věnuji problematice cestov-ního ruchu. Dle dostupných informací a současného vývojového trendu patří zážitková turistika do málo rozvinutých forem cestovního ruchu i přesto, že tento obor skýtá nemalé příležitosti pro všechny podnikatele, města i obce, které využívají cestovních ruch nejen ke své prezentaci, ale především ke své obživě …víceAbstract:
The topic of the thesis is coming out from the reality that I have spent already five years of going in the problems of tourism. Due to approachable information and contemporary de-velopmental trend the adventure tourism belongs to less developed forms of tourism. Al-though this branch offers many opportunities for all businessmen, towns and villages, they use the tourism for their presentation but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
4826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELEJOVÁ, Dana. Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Cestovní ruch na Jižní Moravě
Šárka Smejkalová -
Venkovský cestovní ruch v jižních Čechách
Adéla Urbancová -
Nabídka pro kongresový cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Lenka Podstranská -
Vinařský cestovní ruch na Jižní Moravě
Martina Blatná -
Vinařský cestovní ruch ve Slovácké podoblasti v době pandemie
Anna Šinoglová -
Gastronomický cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Kateřina Třísková -
Cestovní ruch v Jižní Koreji a jeho další perspektivy
Kamila Kucherbayeva