Lucie Pazderská

Bakalářská práce

Marketingová strategie jazykové školy Royal School

Marketing strategy of the language school Royal School
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii jazykové školy Royal School a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dva hlavní celky - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována marketingu služeb a jeho odlišnostem zejména v rámci marketingového mixu. V praktické části je Royal School nejdříve krátce představena, dále jsou zmíněna specifika …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing strategy of the language school Royal School and to suggest its improvement on the basis of observed data. The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing of services and its differences especially in terms of marketing mix. In the practical part, Royal School is first briefly introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22441

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod