Jana Pechová

Diplomová práce

Spokojenost návštěvníků s informačními službami v turismu

Visitor Satisfaction with Information Services in Tourism
Anotace:
Práce se zabývá spokojeností návštěvníků s informačními službami v turismu. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení a uvést možné způsoby, které mohou přispět ke spokojenosti návštěvníků s informačními službami v turismu. Dílčími cíli práce je infocentra mezi sebou porovnat a identifikovat jejich slabé stránky. Pro naplnění cílů byla využita metoda Mystery shopping, která je v oblasti hodnocení …více
Abstract:
The thesis deals with visitor satisfaction with information services in tourism. The main aim of the thesis is to propose recommendations and indicate possible ways that can contribute to the satisfaction of visitors with information services in tourism. The sub-objectives of the thesis are to compare information centres with each other and identify their weaknesses. To fulfil the objectives, the Mystery …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Jan Tlučhoř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92147