Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze – Filip Spousta
Filip Spousta
Bakalářská práce
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Marketing strategy of small accommodation facility in Prague
Anotace:
Práce se zabývá deskripcí ubytovacího zařízení a marketingu včetně jeho jednotlivých fází. Cílem bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro hotel Pod Věží. Dále práce vypracovává analýzu makroprostředí, SWOT analýzu, segmentaci trhu. Poté práce stanovuje marketingové cíle, které se na základě získaných údajů prostřednictvím marketingového mixu hotelu snaží naplnit. Na závěr probíhají …víceAbstract:
The paper deals with a description of accomodation facility and marketing and its individual phases. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for hotel Pod Věží. Furthermore the bachelor thesis evaluates external analysis, SWOT analysis and marget segmentation. After that hotel marketing mix is developed in order to meet marketing objectives and goals, which are also set in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50250
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Tereza BERÁNKOVÁ -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Vendula Kobrová -
Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
Nikola Frühaufová -
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
Ivana CHLUMÁKOVÁ -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Ondřej Konec