Nikola KOVALOVÁ
Master's thesis
Autoevaluace v profesní praxi učitele
Self-evaluation on the Proffesional Practice of Teacher
Abstract:
Ústředním tématem této diplomové práce je stále častěji diskutovaná problematika autoevaluace v profesní praxi pedagogů a s tímto spojená potřeba vytvoření profesního standardu učitele. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část čerpá zejména z literárních zdrojů a objasňuje základní terminologii zvoleného tématu ? profesi a kompetence učitele, evaluaci, autoevaluaci …moreAbstract:
The central topic of this diploma thesis is ever more discussed issues of teacher selfevaluation and resulting need for development of their professional standards. The work is divided into two parts ? theoretical and practical. Theoretical part draws mainly from literature and explains basic terminology of the subject matter ? the profession of a teacher, teacher?s competence, evaluation, self-evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2012
Accessible from:: 3. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVALOVÁ, Nikola. Autoevaluace v profesní praxi učitele. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Pojetí kvality a profesní standard učitele mateřské školy
Ivana SÁBLÍKOVÁ -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Názory učitelů na standardy profesní způsobilosti a výkon profesní činnosti učitele
Petra ŠMATLÁKOVÁ -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Dopad pandemie Covid-19 na výkon profese učitele
Veronika Prokopová -
Standard kvality profese učitele
Martina FATRDLOVÁ -
Tvorba metodiky evaluace a autoevaluace u pedagogických pracovníků mateřských škol.
Marie Rybářová