Ing. Miroslava Končoková

Bakalářská práce

Vliv reklamy na rozhodování zákazníka

The effect of advertise to the customer's finding
Anotace:
Protože reklama byla a zřejmě i bude vždy kolem nás, rozhodla jsem se zaměřit na to, jak reklama působí na spotřebitele. Ve svém dotazníku a dle vlastního výzkumu bych především chtěla zachytit, jaké prvky v reklamě nejvíce pociťujeme a jak rozdílně působí reklama na ženy a muže všech věkových kategorií a zdali se reklama stala neodmyslitelnou součástí našeho života a plní svou roli při nákupním jednání …více
Abstract:
Since advertisement has always been, and apparently will always be, around us, I decided to focus on its impact on customers. On the basis of my own research work, andespecially in my questionnaire, I would like to find out which elements of advertisement we conceive to be the strongest, what miscellaneous impacts the advertisement has on men and women of various age groups. I also would like to concentrate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Anna Kočová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace