Význam inovace výrobků v souvislosti s jejich životním cyklem – Bc. Michaela Rajchotová
Bc. Michaela Rajchotová
Bakalářská práce
Význam inovace výrobků v souvislosti s jejich životním cyklem
Anotace:
Pro své zpracování Bakalářské práce jsem si vybrala firmu Madeta, a.s., která je největším zpracovatelem mléka v zemi. Firma vykupuje mléko, vyrábí a prodává mléčné výrobky. Má i svou vlastní kuchyň s názvem Madeta Gastro a.s. V mé práci budu popisovat služby a produkty, které firma Madeta a.s. nabízí. Budu se zabývat zavedením a vývojem vybraného produktu nebo služby a jejich postavením a uchycením …víceAbstract:
For my bachelor thesis I chose Madeta Company, Inc. The company is the largest milk processor in the country. The company buys milk, produces and sells dairy products. Company Madeta Inc. It has its own kitchen called Gastro as Madeta. In my work, I will describe the services and products that the company as Madeta It offers. I will deal with the introduction and development of the selected product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wzrk0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bártů Robert
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova