Lukáš Vodica
Bachelor's thesis
Expanze výrobního podniku v Brazílii
Expansion of the company in Brazil
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce nazvané „Expanze výrobního podniku v Brazílii“ je za pomocí strategických analýz určit, zda by TOSHULIN měl pokračovat v expanzi v Brazílii. Má práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části představím základní pojmy a postupy, které následně využiji v praktické části. V praktické části pomocí představených postupů a analýz zhodnotím potenciál firemní expanze do Brazílie …moreAbstract:
The aim of my bachelor's thesis entitled "Expansion of the company in Brazil" is to determine, if the company should continue in it´s expansion in Brazil. My work is divided into two parts. In the theoretical part, I will introduce the basic concepts and procedures, which I will then use in the practical part. In the practical part, using the presented procedures and analyses, I will evaluate current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fdlzl/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2021
- Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
Strategic Analysis of Fermax construction company
Jovan Maksimovic -
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Elena Safonova -
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Kristýna Háková