Expanze výrobního podniku v Brazílii – Lukáš Vodica
Lukáš Vodica
Bachelor's thesis
Expanze výrobního podniku v Brazílii
Expansion of the company in Brazil
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce nazvané „Expanze výrobního podniku v Brazílii“ je za pomocí strategických analýz určit, zda by TOSHULIN měl pokračovat v expanzi v Brazílii. Má práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části představím základní pojmy a postupy, které následně využiji v praktické části. V praktické části pomocí představených postupů a analýz zhodnotím potenciál firemní expanze do Brazílie …viacAbstract:
The aim of my bachelor's thesis entitled "Expansion of the company in Brazil" is to determine, if the company should continue in it´s expansion in Brazil. My work is divided into two parts. In the theoretical part, I will introduce the basic concepts and procedures, which I will then use in the practical part. In the practical part, using the presented procedures and analyses, I will evaluate current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdlzl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedúci: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
Strategic Analysis of Fermax construction company
Jovan Maksimovic -
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Elena Safonova -
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Kristýna Háková