CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi – Alena Bridziková
Alena Bridziková
Bakalářská práce
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením úrovně řízení vztahu se zákazníky (CRM) v oblasti prodeje drogistického zboží na trhu v České republice. V teoretické části je vysvětlen nejprve vznik samotné pojmu CRM spolu s uvedením jeho druhů, a dále je popsáno, jaký způsobem je tento přístup v současné podnikové praxi využíván a kam směřuje jeho budoucí vývoj. Následně v praktické části je uveden …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis and the evaluation of the level of Customer Relationship Management in the field of drugstores' goods at the market in the Czech Republic. In the theoretical part it is firstly explained the origin of the term CRM together with the presentation of its kinds. Further on, it is described how this method is used in business nowadays and where its future development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gfknu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Lenka Šťastná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
Vliv společenské odpovědnosti na image podniku
Denisa SLABIHOUDOVÁ -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku
Petra Haklová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang