Alena Bridziková

Bakalářská práce

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením úrovně řízení vztahu se zákazníky (CRM) v oblasti prodeje drogistického zboží na trhu v České republice. V teoretické části je vysvětlen nejprve vznik samotné pojmu CRM spolu s uvedením jeho druhů, a dále je popsáno, jaký způsobem je tento přístup v současné podnikové praxi využíván a kam směřuje jeho budoucí vývoj. Následně v praktické části je uveden …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the analysis and the evaluation of the level of Customer Relationship Management in the field of drugstores' goods at the market in the Czech Republic. In the theoretical part it is firstly explained the origin of the term CRM together with the presentation of its kinds. Further on, it is described how this method is used in business nowadays and where its future development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Lenka Šťastná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku