Alena Bridziková
Bachelor's thesis
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením úrovně řízení vztahu se zákazníky (CRM) v oblasti prodeje drogistického zboží na trhu v České republice. V teoretické části je vysvětlen nejprve vznik samotné pojmu CRM spolu s uvedením jeho druhů, a dále je popsáno, jaký způsobem je tento přístup v současné podnikové praxi využíván a kam směřuje jeho budoucí vývoj. Následně v praktické části je uveden …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis and the evaluation of the level of Customer Relationship Management in the field of drugstores' goods at the market in the Czech Republic. In the theoretical part it is firstly explained the origin of the term CRM together with the presentation of its kinds. Further on, it is described how this method is used in business nowadays and where its future development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/gfknu/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2013
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Lenka Šťastná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
Vliv společenské odpovědnosti na image podniku
Denisa SLABIHOUDOVÁ -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku
Petra Haklová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang