Alena Bridziková

Bachelor's thesis

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením úrovně řízení vztahu se zákazníky (CRM) v oblasti prodeje drogistického zboží na trhu v České republice. V teoretické části je vysvětlen nejprve vznik samotné pojmu CRM spolu s uvedením jeho druhů, a dále je popsáno, jaký způsobem je tento přístup v současné podnikové praxi využíván a kam směřuje jeho budoucí vývoj. Následně v praktické části je uveden …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the analysis and the evaluation of the level of Customer Relationship Management in the field of drugstores' goods at the market in the Czech Republic. In the theoretical part it is firstly explained the origin of the term CRM together with the presentation of its kinds. Further on, it is described how this method is used in business nowadays and where its future development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2013
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Lenka Šťastná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management