Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty – Mgr. Veronika Pečivová, Ph.D.
Mgr. Veronika Pečivová, Ph.D.
Doctoral thesis
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Teacher subjective responsibility for pupils: quantitative and qualitative aspects
Abstract:
Předložená disertační práce se zabývá subjektivní učitelskou odpovědností za žáka u studentů učitelství. Teoretická část disertace nejprve teoreticky vymezuje koncept subjektivní odpovědnosti učitele a dalších souvisejících pojmů a shrnuje také dosavadní pedagogický výzkum v oblasti dané problematiky. Následně je v rámci empirické části prezentován smíšený výzkum, který byl realizován u studentů konkrétního …moreAbstract:
The dissertation deals with teacher subjective responsibility of pre-service teachers for pupils. The theoretical part presents theoretical framework of teacher subjective responsibility and other related concepts and it also provides an overview of existing educational research in the field. Subsequently, the empirical part presents mixed method research conducted with students in a particular Lower …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEČIVOVÁ, Veronika. \textit{Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dwu4iq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pečivová, Veronika. Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesDoctoral programme / field:
Pedagogy / Pedagogika
Theses on a related topic
-
Atribuce úspěchu a neúspěchu u dvou typů prokrastinátorů
Daniel Krejčí -
Římská říše jako mezinárodní systém: proměny a fungování systému v období císařství a jeho následný pád
Klára ZAJÍČKOVÁ -
Subjektivní odpovědnost rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte
Alexandra Beníčková -
Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Tomaštíková -
Subjektivní odpovědnost učitele hudebního oboru základní umělecké školy za úspěšnost svých žáků
Pavlína Beyblová -
Učitelská odpovědnost za žáka
Kateřina Holčáková -
Výzkum odpovědnosti učitele za žáka
Lenka POSPÍŠILOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ