Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty – Mgr. Veronika Pečivová, Ph.D.
Mgr. Veronika Pečivová, Ph.D.
Doctoral thesis
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Teacher subjective responsibility for pupils: quantitative and qualitative aspects
Anotácia:
Předložená disertační práce se zabývá subjektivní učitelskou odpovědností za žáka u studentů učitelství. Teoretická část disertace nejprve teoreticky vymezuje koncept subjektivní odpovědnosti učitele a dalších souvisejících pojmů a shrnuje také dosavadní pedagogický výzkum v oblasti dané problematiky. Následně je v rámci empirické části prezentován smíšený výzkum, který byl realizován u studentů konkrétního …viacAbstract:
The dissertation deals with teacher subjective responsibility of pre-service teachers for pupils. The theoretical part presents theoretical framework of teacher subjective responsibility and other related concepts and it also provides an overview of existing educational research in the field. Subsequently, the empirical part presents mixed method research conducted with students in a particular Lower …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2021
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pečivová, Veronika. Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesDoctoral programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Atribuce úspěchu a neúspěchu u dvou typů prokrastinátorů
Daniel Krejčí -
Římská říše jako mezinárodní systém: proměny a fungování systému v období císařství a jeho následný pád
Klára ZAJÍČKOVÁ -
Subjektivní odpovědnost rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte
Alexandra Beníčková -
Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Tomaštíková -
Subjektivní odpovědnost učitele hudebního oboru základní umělecké školy za úspěšnost svých žáků
Pavlína Beyblová -
Učitelská odpovědnost za žáka
Kateřina Holčáková -
Výzkum odpovědnosti učitele za žáka
Lenka POSPÍŠILOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ