Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin Kumar
Martin Kumar
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bioveta, a.s. První část práce se zabývá teorií marketingu, konkurencí, konkurenceschopností, marketingovými analýzami a marketingovým mixem. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy a její konkurence. Druhá část práce je částečně zaměřena na indický trh. Třetí část je zakončena popsanými návrhy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing to increase competitiveness of company called Bioveta, a.s. The first part of the thesis deals with theoretical view of marketing, competition, competitiveness, marketing analysis and marketing mix. The second part of the thesis is focused on analysis of the current situtation of the company and its competitors. The second part of the thesis is partly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wqmu1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Bělehrádek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Konkurenceschopnost na cílovém trhu
Barbora Volšičková