Martin Kumar

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bioveta, a.s. První část práce se zabývá teorií marketingu, konkurencí, konkurenceschopností, marketingovými analýzami a marketingovým mixem. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy a její konkurence. Druhá část práce je částečně zaměřena na indický trh. Třetí část je zakončena popsanými návrhy …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing to increase competitiveness of company called Bioveta, a.s. The first part of the thesis deals with theoretical view of marketing, competition, competitiveness, marketing analysis and marketing mix. The second part of the thesis is focused on analysis of the current situtation of the company and its competitors. The second part of the thesis is partly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Tomáš Bělehrádek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING