Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské – Petra NESVADBOVÁ
Petra NESVADBOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
The conception of educational process at standard primary school vs. Waldorf school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou školního hodnocení a jeho dvěma možnými formami, které se v českém školství mohou užívat. Zaměřuje se na dvě konkrétní základní školy, přičemž jedna je alternativní waldorfská a užívá hodnocení slovní, druhá je tradiční a užívá běžnou klasifikaci. Práci tvoří dvě části. Teoretická část definuje hodnocení a jeho specifické oblasti, formy hodnocení, představuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of the school evaluation and its two specific forms used in Czech Republic. The thesis is focused on two different elementary schools, the first one is a traditional school using a classification and marking, the second one is an alternative waldorf school using the verbal assessment. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines the school evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NESVADBOVÁ, Petra. \textit{Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/dwxboy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NESVADBOVÁ, Petra. Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské . Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - social work
Theses on a related topic
-
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
Alternativní školství ve vzdělávání lidí s postižením
Kristína LITEROVÁ -
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Robert Havrlant -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Klasifikace a hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol
Sabina Tomaidesová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights