Miroslav Páč
Bachelor's thesis
Multiplatformní karetní hra
Cross-platform card game
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vývoj multiplatformní karetní hry, včetně analýzy, grafického návrhu aplikace a popisu vývoje. Teoretická část se zabývá studiem herních enginů, co by měli obsahovat, výběrem známějších enginů ve světě a jejich výhodami a nevýhodami. Dále je čtenář seznámen s pojmem UML analýza, jejím využitím, rozdělením diagramů a důvody proč se používá. Praktická část popisuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the development of a multiplatform card game, including analysis, graphical application design and development description. The theoretical part deals with the study of game engines, what they should contain, the selection of more well-known engines in the world and their advantages and disadvantages. Furthermore, the reader is acquainted with the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Páč, Miroslav. Multiplatformní karetní hra. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Martin Trejtnar -
Hra Dobble pro mobilní zařízení
Tomáš BALÍČEK -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Analysis of Unity3D Asset Store. Launch of a product, tactics to maximize sales.
Denis Korchun -
Porovnání a analýza populárních herních enginů Unity a Godot
Pavel Pek -
Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Martin Němeček -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Analýza identity společnosti Unity GDG, s.r.o., návrh a realizace její inovace
Jiří Lelek