Metoda kooperativní výuky v hodinách angličtiny v osmé třídě základní školy – Markéta NETOPILOVÁ
Markéta NETOPILOVÁ
Master's thesis
Metoda kooperativní výuky v hodinách angličtiny v osmé třídě základní školy
The method of cooperative learning in EFL classes of 8th grade at elementary school
Abstract:
This diploma thesis deals with the method of cooperative learning and its implementation to EFL classes of 8th grade of elementary school. In the theoretical part of the work the necessary background knowledge about the theme is provided including the explanation of cooperative learning, its benefits, different approaches, its key concepts, and relation to parallel theories, its methods, motivation …viacAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o metodě kooperativního vyučování a její realizaci v hodinách výuky anglického jazyka osmé třídy základní školy. V teoretické části práce jsou uvedeny nezbytné souvislosti dané problematiky včetně vysvětlení pojmu kooperativní výuka, její benefity, rozdílné přístupy, klíčové koncepty, vztahy k obdobným teoriím, její metody, motivace a konečně také důvody pro použití kooperativní …viacKeywords
Kooperativní výuka skupinová práce práce v párech motivace sociální dovednosti pomoc práce v kolektivu rozvoj sociálních dovedností role motivace sdílení informací ve skupině role ve skupině dosažení společného cíle vzájemná závislost členů skupiny zodpovědnost studenta k vlastnímu procesu učení a aktivní zapojení studentů do výuky.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NETOPILOVÁ, Markéta. \textit{Metoda kooperativní výuky v hodinách angličtiny v osmé třídě základní školy}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dx4ih3/.
Jak správně citovat práci
NETOPILOVÁ, Markéta. Metoda kooperativní výuky v hodinách angličtiny v osmé třídě základní školy. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. cizích jazyků pro ZŠ-AJ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Jedinec se zdravotním postižením a jeho aktivní zapojení na trh práce a do společnosti
Lenka Janů -
Kultura, zmocnění a autonomie: Zkoumání rozdílů mezi samo-řídícími a manažersky-hierarchickými organizacemi
Michael Novák -
Srovnávací analýza prezenční a online výuky češtiny pro cizince a integrace studentů do vysokoškolského vzdělávacího systému v ČR
Bates Nugmanova -
Zapojení žáků do distanční výuky na střední škole STSUL
Ondřej IGERSKÝ -
Zhodnocení a rozvoj talent programu ve skupině VINCI Construction CS
Nikola Trnková -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ -
Speciální pomůcka pro celkový rozvoj dítěte aplikovaná ve smíšené skupině dětí (Quiet book)
Kateřina Doudová